2013. július 24., szerda

Hatalmas, 33 db-os sminkcsomag - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Sminkcsomag. Tartalma:  fa hajkefe (új), fa görgős masszírozó (új), gumis hajpánt ( talán párszor használt ), csillámos ezüst szemhéjtus (kipróbált), Maybelline alapozó (kb. félig), Oriflame két színű szemhéjfesték (használt), Catrice ezüst gél (szemhéjra is jó és kihúzónak is, használt), Astor arcpirosító (használt), Avon aranybarna szemhéjfesték (keveset használt), 3 db szájfény (használtak), Avon lila szemhéjtus (kipróbált), Dupla szemhéjfesték, kék/fehér (új), Csillámos szájfény (kipróbált), Miss sporty kék szemhéjfesték (alig használt), 3 színű szemhéjfesték (használt), Oriflame sötétbarna rúzs (használt), Avon négy színű szemhéjkrém ( használt ), 2 db mini 20 ml-es tusfürdő (új), 2 db Avon körömlakk, sötétrózsaszín és piros (mindkettő majdnem tele), 18 színű JS szemhéjfesték applikátorral (vadonatúj, csak nem csukódik a doboz rendesen), Avon olajos testápoló permet (felénél kicsit több van  benne), 2 db Miss sporty két színű szemhéjtesték (mind a négy szín más, használtak), Bourjois kőpuder (használt), Oriflame tekerős, világos szemceruza (használt), 2 db Avon Planet spa olajos arcmaszk (egyik majdnem tele, másik kb. félig), Garden of creation eau de parfüm (eredetéről semmit nem tudok, én is itt a Vaterán vásároltam, de nem az én illatom, én csak a púderes illatokat szeretem, 100 ml-es majdnem tele, talán 3 fújás hiányzik belőle), Yves Saint Laurent - Opium parfüm dezodor ( 100 ml-ből kb 3/4 része megvan, szintén itt vettem a Vaterán és szintén nem az én illatom, boltban néztem az árát, 8-9000 ft körül árulják.  
Villámáras vásárlás esetén meglepetés ajándékokat küldök.  
                      
KÉSZLETRŐL AZONNAL POSTÁZOK!
 Csak abban az esetben licitálj, ha komolyan gondolod a vásárlást, mert licitet nem törlök. Licitálás előtt kérdezz, utólag reklamációt nem fogadok el,  terméket vissza nem vásárolok! A feltöltött fotók a termékről készültek.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2013-08-04 12:45
. Hatalmas, 33 db-os sminkcsomag - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése